Allerlaatste dingen regelen, en vooral aftellen! - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Sylvana Slot - WaarBenJij.nu Allerlaatste dingen regelen, en vooral aftellen! - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Sylvana Slot - WaarBenJij.nu

Allerlaatste dingen regelen, en vooral aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Sylvana

02 Januari 2013 | Nederland, Noordwolde

Nog precies 4 weken, en dan vertrek ik naar het zonnige eiland Sint Maarten! Het komt nu wel erg dichtbij, en voor mijn gevoel moet ik nog zo ontzettend veel regelen..

Het begon allemaal ongeveer een jaar geleden. We kregen de keuze wat we wilden gaan doen in het 3e jaar van de pabo; 3 maanden onderdompeling op een Nederlandse basisschool, 3 maanden het VMBO in, 5 maanden studeren of 3 maanden een buitenlandse stage.
Voor mij was de keuze ontzettend snel gemaakt. Beter gezegd, deze keuze had ik in mijn eerste jaar al gemaakt. 3 maanden stage lopen op een warm eiland, hoe chill zou dat zijn.
Na heeeel wat geregel en formulieren is het dan nu echt zeker dat ik eind januari mag vertrekken naar Sint Maarten :) Samen met 2 andere meiden; Carlijn en Renate.
Ik ga hier 3 maanden stage lopen in groep 1 op de Sister Magdaschool. Een school waar -godzijdank- Nederlands de instructietaal is. Ik heb er echt ontzettend veel zin in, maar spannend is het toch ook wel.
Onze huisvesting is gelukkig ook geregeld. We verblijven in een veilige buurt dichtbij de stageschool, en niet geheel onbelangrijk: dichtbij de stad en een heerlijk strand.

Nog 4 weken aftellen, en dan gaat het grote avontuur beginnen. Ik heb er zin in! :D

  • 02 Januari 2013 - 18:05

    Berna Vissia:

    Hoi Sylvana.
    Wat leuk dat je mij deze mail stuurt. Ik ga je zeker volgen wanneer je deze site bij gaat houden. Mijn zoon gaat ook eind januari vertrekken. Hij studeert in Den Bosch toegepaste biologie en loopt nu stage bij de universiteit in Wageningen. 30 januari brengen we hem naar Schiphol want dan gaat hij voor vijf en een halve maand stage lopen op Bonaire. Heel goed van je dat je deze uitdaging aan gaat. Wanneer je het nu niet doet, dan komt het er vaak niet meer van. Ik wens je veel plezier met de voorpret en hoor graag hoe het je daar bevalt.
    Groet Berna Vissia.

  • 02 Januari 2013 - 18:09

    Berna Vissia:

    Ik zie nu dat je ook op 30 januari vliegt, misschien kom ik je wel tegen op schiphol.
    Groet Berna

  • 24 Januari 2013 - 16:10

    Wijntjepossemis:

    hallo silvana hier een berichtje van mij kom zondag ook even .




    Tot zondag

  • 29 Januari 2013 - 12:04

    30 Januari Lies Kooistra:

    Bedankt voor je mailtje.
    Een hele goede reis , Sylvana, en heel veel plezier.
    Liefs van oom Geert en Lieske

  • 30 Januari 2013 - 15:52

    Marianne En Gerrit:

    Als het goed is ben je of onderweg of reeds aanwezig op Sint Maarten. Vanuit Giethoorn wensen wij jou een geweldige stage toe, en laat ons hier maar veel foto's zien van het eiland.
    Liefs Ger en Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvana

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 8132

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 01 Mei 2013

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: