Over de helft! - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van Sylvana Slot - WaarBenJij.nu Over de helft! - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van Sylvana Slot - WaarBenJij.nu

Over de helft!

Blijf op de hoogte en volg Sylvana

21 Maart 2013 | Anguilla, Blowing Point Village

Omdat het vorige reisverslag zo lang op zich liet wachten, dit keer iets sneller een update! ;-)

De afgelopen 2 weken stonden weer in het teken van stage. Ook moesten we sollicitatiebrieven schrijven aan 3 afstudeerplekken voor volgend jaar. Aanstaande vrijdag heb ik mijn eerste sollicitatiegesprek via Skype :).

Zoals ik al eerder heb geschreven hebben we op Heineken Regatta veel Nederlanders ontmoet. Eén van die jongens is sinds oktober een wereldreis aan het maken met zijn zeilboot. Vorige week dinsdagavond zijn we bij hem geweest op zijn boot. Erg vet! Zit je dan, op de Atlantische oceaan, onder de sterrenhemel, uitzicht op Sint Maarten.. Dat was zo tof! Helaas moesten we weer op tijd weggaan. De volgende dag ging onze wekker namelijk alweer om 5:15.

Afgelopen weekend zouden we gaan hiken en van een kabelbaan afgaan. We stonden zaterdag helemaal klaar, tot we naar buiten gingen. Het was zó warm! Te warm om een berg te beklimmen. Dit hebben we dus een weekje uitgesteld. We zijn lekker naar karakterbeach gegaan. Karakter is een Nederlandse strandtent op een super mooi strand. We zaten weer helemaal in de vakantiestemming. Heerlijk was dat!
's Avonds zijn we naar Soggy Dollar gegaan. Normaal is zaterdagavond niet echt dé uitgaansavond, maar deze avond was wel erg gezellig :). We leren de mensen die hier langere tijd zitten steeds beter kennen. Was weer een topavondje!
Zondag hebben we een relax dagje gehouden en zijn we bezig gegaan met voorbereiden van stage, moet ook gebeuren.

De weken vliegen hier echt voorbij. Over minder dan 6 weken zitten we alweer thuis. Over 3,5 week komt Peter langs. Super veel zin in!

Liefs