Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van Sylvana Slot - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van Sylvana Slot - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Sylvana

10 Maart 2013 | Anguilla, Blowing Point Village

Heee whitey's!

Eeeeindelijk weer eens een berichtje :)
De tijd vliegt hier echt om. Volgende week zitten we alweer op de helft!
Echt een heel gek idee. Het voelt alsof we er nog maar een week zitten. Goed teken! De laatste weken stonden vooral in het teken van stage, strand, shoppen en uitgaan.

Stage gaat allemaal goed. 2 weken geleden werden Carlijn en ik op onze vrije vrijdag wakker gebeld; of we misschien konden invallen. Er waren namelijk veel zieke leerkrachten. Wat een dag was dat.
Onvoorbereid de rest van de dag maar wat opvullen. Wat een ervaring om te doen. Maandag hebben we weer ingevallen. Dit keer wel iets meer voorbereid. Deze dag verliep al een stuk beter en georganiseerder dan de vrijdag.

Afgelopen weekend was hier Heineken Regatta. Dat is één van de grootste zeilevenementen van de wereld. Er kwamen hier erg veel Nederlanders speciaal voor naar het eiland. Elke avond was er groot feest, telkens op een andere plek op het eiland. Op de vrijdag was het feest op het strand van Philipsburg. Hier zijn wij ook geweest. Wat was dat ont-zet-tend gaaf!! Een groot podium, voetjes in het zand, drankje erbij, aan het strand, toffe muziek... heerlijk :) Die avond hebben we veel Nederlanders ontmoet. Best gek, zit je aan de andere kant van de wereld en sta je tussen de Nederlanders te feesten. Zaterdag zijn we lekker naar het strand gegaan en hebben we ons opgeladen voor de zaterdagavond.
Zaterdagavond was het feest in Marigot, in het Franse gedeelte van het eiland. Toen we daar kwamen viel het erg tegen. Er waren eigenlijk alleen maar 'locals'.. Ook de muziek viel erg tegen. Na een uur hebben we dan ook weer een dollarbusje gepakt en zijn we naar Soggydollar gegaan. In Soggydollar draaide DJ Megan. Uiteindelijk hebben we lekker door gepartyd tot in de vroege uurtjes.

Zondag zijn we weer naar het strand gegaan. Om 18:00 hadden we een afspraak met 2 pabodocenten uit Nederland. Ze zouden ons op maandag bezoeken op stage. Wij zaten dus braaf op tijd in het hotel te wachten. Na 10 minuten hadden we nog steeds geen docent gezien. Een half uur later hebben we maar eens nagevraagdbij het hotel of ze überhaupt wel waren ingecheckt. En dat was niet het geval. We snapten er niets van! De volgende dag kwamen ze ineens op stage. Door een vertraagde vlucht kwamen ze 's avonds pas heel laat in het hotel aan. Gelukkig maar!
Eén docent heeft naar een les van mij gekeken. Hij was gelukkig erg enthousiast :)

Het is hier inmiddels 23:40. Ik ga nu lekker slapen. Morgen gaan we waarschijnlijk met een groepje lekker over het eiland touren!

Voor foto's: zie facebook!

Liefs

• 11 Maart 2013 - 17:16

Schoonmamsie ;):

Bonjour Sylvana :)

Fijn dat alles op rolletjes loopt. En inderdaad zoals je al schrijft, wat gaat de tijd snel. Leuk om weer eens wat van je te lezen. En hoe was het om het eiland rond te touren? Ben je het helemaal over geweest?

We skypen gauw weer eens. Heel veel plezier nog. Voor je het weet zit je weer in Nederland.
    Brrrrr, vorige week hadden we hier lente maar nu is het weer winter. Winterse buien en vorst. Brrrrrrr

Liefs

• 11 Maart 2013 - 19:53

Andries En Ditte:

Hoi Sylvana

wat leuk om het allemaal te kunnen volgen jouw belevenissen daar op st.Maarten, meid wat geweldig allemaal. Het lijkt ons ook wel wat om daar te vertoeven alleen zijn wij denk ik niet meer van die party beesten!!!!! Geniet er maar van dan kun je er met een heel fijn gevoel later op terug kijken. Hier in ons kikkerlandje is het maar weer koud dus brrrrr. wij doen de truien maar weer aan.
    Sylvana we wensen jou nog een fijne tijd daar en blijven genieten, maar dat zal wel lukken zo te lezen

Liefs vanuit Oude Pekela

Andries en Ditte

• 16 Maart 2013 - 13:28

De Geweldige Romy:

Hey Sillepil!

Eindelijk ook maar eens een berichtje van mij! :)
    Aan de verhalen te zien lijkt het me dat je het heel leuk hebt daar!
    Toppiee! :)
    Zoals je weet ben ik afgelopen week een volwassene geworden.. :)
    Nu kan ik doen wat ik wil :) haha
    Ik mis je wel een beetje hoor.. (a)
    Nu is Peter zo veel thuis omdat hij niet meer bij jou is,
    en dan pest hij me de hele tijd.. :'(
    Ik kan niet wachten tot je terug komt!! :)

xxx Liefs, Romy